Javni natječaj za davanje poslovnog prostora na korištenje udrugama
SADRŽAJ
Javni natječaj za davanje poslovnog prostora na korištenje udrugama
Na temelju članka 4. stavak 2. Odluke o dodjeli poslovnih prostora u vlasništvu Grada Labina na korištenje udrugama („Službene novine Grada Labina“ broj 3/16., 9/17., 15/17. i 15/22.), Zaključka Gradonačelnika Grada Labina o objavi javnog natječaja za davanje poslovnog prostora na korištenje udrugama, oznake KLASA: 024-02/23-02/336, URBROJ: 2163-4-01-23-1, od 30. kolovoza 2023. godine, Upravni odjel za komunalno gospodarstvo i upravljanje imovinom Grada Labina raspisuje Javni natječaj za davanje poslovnog prostora na korištenje udrugama.
RASPISUJE SE JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE NA KORIŠTENJE UDRUGAMA SLJEDEĆEG POSLOVNOG PROSTORA:
1. Poslovni prostor na adresi Trg labinskih rudara 7, Labin, ukupne površine 54,00 m2, u prizemlju zgrade sagrađene na k.č. 716, k.o. Novi Labin, koji se sastoji od jedne velike prostorije, dvije sporedne manje prostorije i sanitarnog čvora.
-namjena poslovnog prostora: antikvarijat za prikupljanje sredstava u humanitarne svrhe radi pružanja pomoći djeci s teškoćama u razvoju, organiziranje i okupljanje obitelji djece s teškoćama u razvoju
-iznos mjesečne naknade: 0,66 EUR / 5,00 HRK[1]/m2 (PDV nije uključen).
Pisane ponude podnose se u dvostrukim zatvorenim omotnicama: vanjska s naznakom “NE OTVARAJ - PONUDA ZA JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE POSLOVNOG PROSTORA NA KORIŠTENJE UDRUGAMA”, te unutarnja sa imenom i adresom ponuditelja, sve na adresu Grad Labin, Titov trg 11.
Rok za predaju ponuda ističe 9. listopada 2023. u 12,00 sati. Ponude moraju biti zaprimljene u pisarnici Grada Labina do utvrđenog roka bez obzira na način dostave.
Cjelokupni tekst Javnog natječaja te obrazac prijave preuzmite u prilogu.