Javni poziv za podnošenje pisanih ponuda za korištenje javne površine za vrijeme manifestacije „L'Advent 2024.“
SADRŽAJ
Javni poziv za podnošenje pisanih ponuda za korištenje javne površine za vrijeme manifestacije „L'Advent 2024.“
Na temelju članka 51. Statuta Grada Labina („Službene novine Grada Labina“ broj 9/09., 9/10. - lektoriran tekst, 8/13., 3/16. i 2/18., 5/19.-pročišćeni tekst, 2/20., 1/21.), članka 5. Odluke o korištenju javnih površina na području Grada Labina ("Službene novine Grada Labina" broj 14/19.), Gradonačelnik Grada Labina, objavljuje
JAVNI POZIV
za podnošenje pisanih ponuda za korištenje javne površine za vrijeme manifestacije „L'Advent 2024.“
1. Lokacija 1. – PARK HRVATSKIH BRANITELJA
- namjena lokacije: ugostiteljska djelatnost,
- lokacija se sastoji od: površine za postavu ugostiteljskog šanka i kuhinje (18,00 m2)
- početni iznos poreza na korištenje javne površine iznosi: 288,00 eura
- korisnik je dužan pridržavati se odredba priloga II. poglavlja III. Uredbe (EZ) br.852/2004 Europskog parlamenta i vijeća od 29. travnja 2004. o higijeni hrani i dr. pozitivnih propisa
- korisnik je dužan koristiti isključivo pribor za jelo, tanjure, čaše i slamke od višekratne plastike ili metala, odnosno jednokratnog papira, kartona ili drva
Ostali uvjeti:
- korisnik lokacije dobiva 18,00 m2 javne površine i priključak na el. instalaciju,
- korisnik je dužan osigurati jelovnik sa minimalno 5 jela,
- korisnik je dužan postaviti “Gazebo” dimenzija 4,0 x 4,0 m2 ili 2 x (3,0 x 3,0 m2) i pripadajući šank koji svojim izgledom mora udovoljavati standardima urbane opreme, te dostaviti fotoelaborat opreme koju će koristiti.
- korisnik je dužan prigodno ukrasiti zakupljenu lokaciju o vlastitom trošku.
- nije dozvoljeno postavljanje reklamnih tendi, bannera i suncobrana
- korisnik je dužan osigurati dva suncobrana isključivo bijele ili natur boje za terasu,
- korisnik je dužan osigurati minimalno: - 10 stolova, 40 sjedećih mjesta, 10 visokih stolova, te 4 grijalice.
- lokacija se dodjeljuje na korištenje u periodu od 20. do 21. prosinca 2024., a obvezno radno vrijeme je:
20. prosinca od 17:00 do 24:00 sata
21. prosinca od 10:00 do 24:00 sata
Plan i raspored lokacije je određen grafičkim prikazom
OPĆI UVJETI:
- dodijeljene lokacije se moraju koristiti sukladno utvrđenoj namjeni, u skladu sa Odlukom o korištenju javnih površina na području Grada Labina, te drugim pozitivnim propisima,
- nije dozvoljeno davanje dodijeljenih lokacija u podzakup.
U slučaju nepoštivanja, prethodno navedenih uvjeta, Grad Labin može oduzeti pravo korištenja dodijeljenih javne površine bez prava na povrat uplaćenih sredstava, te ponuditelj neće imati pravo sudjelovanja u natječajima za korištenje javnih površina.
SADRŽAJ PISANE PONUDE:
1. Uredno ispunjeni obrazac za ponudu,
2. Izvadak iz Registra Trgovačkog suda ili Obrtnog registra ili Registra domaće radinosti ili Registra OPG-a,
3. Potvrda nadležnog odjela Gradske uprave o podmirenim obvezama prema Gradu Labinu po bilo kojoj osnovi,
4. Dokaz o uplaćenoj jamčevini,
5. Fotoelaborat opreme
Jamčevina se uplaćuje na račun Grada Labina: HR 4523400091822200000 – jamčevina za korištenje javne površine, s pozivom na broj HR 68 – 1740 – OIB, u visini od 50% početnog iznosa poreza na korištenje javne površine.
DOSTAVA PONUDE:
Ponuda se predaje u pisanom obliku, isključivo na obrascu pripremljenom za ovu namjenu, te sa svim prilozima, a podnosi se u dvostrukim zatvorenim omotnicama: vanjska s naznakom "NE OTVARATI – ponuda za korištenje javne površine L'Advent 2024." adresiranu na Grad Labin, Titov trg 11, a unutarnja sa imenom i adresom ponuditelja.
Rok za predaju ponuda ističe 8 (osmi) dana od dana objave Poziva na Oglasnoj ploči Grada Labina, odnosno 05. prosinac 2024. u 1300 sati. Ponude moraju biti zaprimljene u pisarnici Grada Labina do utvrđenog roka bez obzira na način dostave.
U razmatranje će se uzeti samo potpuna i pravovremena ponuda, tj. ona koja će biti zaprimljena u pisarnici Grada Labina do naprijed navedenog datuma.
Krajnji rok za predaju ponude je istovremeno i datum i vrijeme javnog otvaranja ponuda.
IZBOR PONUDITELJA:
Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz ovog natječaja sadrži i najviši iznos naknade.
U slučaju da ponuditelj ne uspije s ponudom za lokaciju za koju je podnio ponudu Grad Labin može ponuditi istom drugu lokaciju, ako istu ima na raspolaganju, a po istoj ponuđenoj cijeni.
Ukoliko ponuditelji po izvršenom bodovanju imaju jednak broj bodova, izabrat će se ponuditelj čija je ponuda najranije zaprimljena u pisarnici.
Gradonačelnik Grada Labina zadržava pravo da ne prihvati nijednu ponudu.
Odluku o izboru najpovoljnije ponude za dodjelu javne površine na korištenje za postavljanje privremenog objekta ili naprave donosi Gradonačelnik.
Na temelju Odluke iz prethodnog stavka, Upravni odjel za komunalno gospodarstvo i upravljanje imovinom donosi Rješenje o porezu na korištenje javne površne, u roku od 8 dana od dana konačnosti Odluke o izboru najpovoljnije ponude.
Ponuditeljima koji ne uspiju u javnom pozivu, uplaćena jamčevina vratit će se u roku od petnaest (15) dana od dana konačnosti Odluke o izboru najpovoljnije ponude, dok se onom ponuditelju koji bude izabran kao najpovoljniji uračunava u visinu poreza za korištenje javne površine.
Ponuditelju koji odustane od ponude do javnog otvaranja ponuda, uplaćena jamčevina vratit će se u roku od petnaest (15) dana od dana zaprimanja izjave o odustanku od ponude.
Ponuditelj koji odustane od ponude nakon javnog otvaranja ponuda nema pravo na povrat jamčevine.
INFORMACIJE:
Za sve ostale obavijesti vezane uz raspisani poziv zainteresirani se mogu obratiti Upravnom odjelu za komunalno gospodarstvo i upravljanje imovinom Grada Labina, na telefon 866-863, 099 2108546 ili e-mail: komunalni.odjel@labin.hr