Objavljen postupak: Urbana park šuma ...

Objavljen postupak: Urbana park šuma Pineta

SADRŽAJ

Objavljen postupak: Urbana park šuma Pineta

Urbana park šuma Pineta


Opći podaci

 

Podaci o naručitelju

 

Naziv i sjedište naručitelja : GRAD LABIN, Titov trg 11, 52220 Labin , Hrvatska

Nacionalni reg. broj (OIB): 19041331726

Broj telefona: +385 52866853

Internetska stranica: http://labin.hr

Adresa elektroničke pošte: dragana.jakovcic@labin.hr

Vrsta naručitelja: Javni

 

Komunikacija naručitelja i gospodarskih subjekata

 

Kontakt osoba: DRAGANA JAKOVČIĆ

Broj telefona: +385 52866853

Adresa elektroničke pošte: dragana.jakovcic@labin.hr

Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata može se obavljati isključivo na hrvatskom jeziku putem sustava Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (dalje: EOJN RH) modul Pitanja/Pojašnjenja dokumentacije o nabavi. Upute

Gospodarski subjekt može zahtijevati dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene u vezi s dokumentacijom o nabavi tijekom roka za dostavu zahtjeva za sudjelovanje i poziva na dostavu ponuda.

Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.

 

Podaci o gospodarskim subjektima s kojima je naručitelj u sukobu interesa

 

Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa:

OIB Naziv G.S. Adresa sjedišta
09575099931 PROJEKT JEDNAKO RAZVOJ d.o.o. Gradišćanska ulica 24, Grad Zagreb
44706259799 EX IBITA, obrt za usluge Ulica grada Vukovara 222, Zagreb
76287910434 Alfa-Tom, obrt za savjetovanje Palinovečka 45, Zagreb

 

Podaci o postupku nabave

 

Naziv postupka nabave: Urbana park šuma Pineta

Evidencijski broj nabave: MV-01/2024

Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak

Procijenjena vrijednost nabave: 589.000,00 EUR

Vrsta ugovora o javnoj nabavi: Radovi

Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.

Elektronička dražba: Naručitelj ne provodi elektroničku dražbu.

Dinamički sustav nabave: Naručitelj ne uspostavlja dinamički sustav nabave.

Internetska stranica na kojoj je objavljeno izvješće o provedenom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima: https://eojn.nn.hr/Oglasnik/

 

Podaci o predmetu nabave

 

Revitalizacija URBANE PARK ŠUME PINETA

ovršina predviđena za obnovu iznosi 2,766 ha , a provodi se sukladno projektnoj dokumentaciji od svibnja 2018. godine i dopunom/revizijom tog projekta od svibnja 2023. godine izrađenoj po CALEGRA HORTIKULTURA d.o.o. Zagreb te u skladu sa troškovnikom. Projektna dokumentacija i troškovnik prilog su ovoj dokumentaciji i čine njen sastavni dio.
Iznimno su važni uvjeti i postupanja u ocjeni kvalitete sadnica te postupci tijekom i neposredno nakon sadnje kao važan preduvjet uspješne obnove Pinete.
Faznost definirana projektnom dokumentacijom (Karta 5.7 Karta predloženih faza obnove) je indikativnog karaktera, ne predstavljaju faze izvođenja radova kojih se je izvršitelj dužan pridržavati. U izvršenju ugovora izvršitelj mogu odstupiti od danih prijedloga faza odnosno samostalno odrediti dinamiku i faznost izvođenja pridržavajući se svih ostalih uvjeta i odredbi projektne dokumentacije i ove DoN-a.
Predmet nabave obuhvaća i dobavu, isporuku sadnica stabala, sadnju i njegu sadnica u razdoblju izvođenja radova. Njega uključuje sve radove i materijale u skladu s pravilima struke – zamjenu posušenih sadnica, redovito zalijevanje tijekom sušnih razdoblja, kontrolu kolaca za fiksiranje, monitoring eventualne pojave štetnih organizama i/ili oštećenja nastalih antropogenim utjecajem, obnavljanje malča te u slučaju pojave slijeganja tla dobava i razastiranje humusa. Također, eventualno uočene nedostatke u formiranju krošnji potrebno je korigirati uzgojno tehničkim zahvatima njege. Investitor je dužan osigurati upotrebu vode za potrebe njege sadnica.
Obveza njege počinje za svako pojedino stablo po sadnji istoga i odvijati će se za vrijeme izvođenja radova, prije potpisivanja zapisnika o primopredaji, njega čini sastavni dio predmeta nabave. Njega sadnica provodi se i tijekom jamstvenog roka sukladno ponuđenom jamstvenom roku ponuditelja.
Izvođač je dužan sav nastao zeleni otpad zbrinuti unutar roka izvođenja radova. Investitor osigurava privremeni deponij u razdoblju od max. 6 mjeseci a koji rok ne može prekoračiti rok izvođenja radova.

 

Opis predmeta nabave: Urbana park šuma Pineta

Opis: Revitalizacija URBANE PARK ŠUME PINETA

Površina predviđena za obnovu iznosi 2,766 ha , a provodi se sukladno projektnoj dokumentaciji od svibnja 2018. godine i dopunom/revizijom tog projekta od svibnja 2023. godine izrađenoj po CALEGRA HORTIKULTURA d.o.o. Zagreb te u skladu sa troškovnikom. Projektna dokumentacija i troškovnik prilog su ovoj dokumentaciji i čine njen sastavni dio.
Iznimno su važni uvjeti i postupanja u ocjeni kvalitete sadnica te postupci tijekom i neposredno nakon sadnje kao važan preduvjet uspješne obnove Pinete.
Faznost definirana projektnom dokumentacijom (Karta 5.7 Karta predloženih faza obnove) je indikativnog karaktera, ne predstavljaju faze izvođenja radova kojih se je izvršitelj dužan pridržavati. U izvršenju ugovora izvršitelj mogu odstupiti od danih prijedloga faza odnosno samostalno odrediti dinamiku i faznost izvođenja pridržavajući se svih ostalih uvjeta i odredbi projektne dokumentacije i ove DoN-a.
Predmet nabave obuhvaća i dobavu, isporuku sadnica stabala, sadnju i njegu sadnica u razdoblju izvođenja radova. Njega uključuje sve radove i materijale u skladu s pravilima struke – zamjenu posušenih sadnica, redovito zalijevanje tijekom sušnih razdoblja, kontrolu kolaca za fiksiranje, monitoring eventualne pojave štetnih organizama i/ili oštećenja nastalih antropogenim utjecajem, obnavljanje malča te u slučaju pojave slijeganja tla dobava i razastiranje humusa. Također, eventualno uočene nedostatke u formiranju krošnji potrebno je korigirati uzgojno tehničkim zahvatima njege. Investitor je dužan osigurati upotrebu vode za potrebe njege sadnica.
Obveza njege počinje za svako pojedino stablo po sadnji istoga i odvijati će se za vrijeme izvođenja radova, prije potpisivanja zapisnika o primopredaji, njega čini sastavni dio predmeta nabave. Njega sadnica provodi se i tijekom jamstvenog roka sukladno ponuđenom jamstvenom roku ponuditelja.
Izvođač je dužan sav nastao zeleni otpad zbrinuti unutar roka izvođenja radova. Investitor osigurava privremeni deponij u razdoblju od max. 6 mjeseci a koji rok ne može prekoračiti rok izvođenja radova.

 

CPV oznaka i naziv: 45112700 Radovi krajobraznog uređenja

 

Količina predmeta nabave

 

Naručitelj je odredio predviđene (okvirne) količine u troškovniku.

Stvarno nabavljena količina predmeta nabave može biti veća ili manja od predviđene (okvirne) količine.

 

Tehničke specifikacije

 

Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u zasebnom prilogu.

 

riteriji za ocjenu jednakovrijednosti predmeta nabave: Ukoliko se tehničke specifikacije formuliraju sukladno članku 209. Zakona o javnoj nabavi, smatra se da je svaka takva uputa/zahtjev popraćena izrazom „ili jednakovrijedno“ te su ponuditelji slobodni nuditi jednakovrijedna rješenja.
Ako javni naručitelj koristi mogućnost upućivanja na specifikacije iz članka 209. točke 1. Zakona o javnoj nabavi u obliku izvedbenih ili funkcionalnih zahtjeva, neće odbiti ponudu za radove, robu ili usluge koji odgovaraju nacionalnoj normi kojom se prihvaća europska norma, europskom tehničkom odobrenju, zajedničkoj tehničkoj specifikaciji, međunarodnoj normi ili tehničkom referentnom sustavu koji je utvrdilo europsko normizacijsko tijelo, ako se te specifikacije odnose na izvedbene ili funkcionalne zahtjeve koje je javni naručitelj propisao.
Ako javni naručitelj koristi mogućnost upućivanja na specifikacije iz članka 209. točke 2. Zakona o javnoj nabavi, neće odbiti ponudu zbog toga što ponuđeni radovi, roba ili usluge nisu u skladu s tehničkim specifikacijama na koje je uputio, ako ponuditelj u ponudi na zadovoljavajući način javnom naručitelju dokaže, bilo kojim prikladnim sredstvom što uključuje i sredstva dokazivanja iz članka 213. Zakona o javnoj nabavi, da rješenja koja predlaže na jednakovrijedan način zadovoljavaju zahtjeve definirane tehničkim specifikacijama.
U slučaju iz članka 211. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi ponuditelj mora u ponudi na zadovoljavajući način javnom naručitelju, bilo kojim prikladnim sredstvom što uključuje i sredstva dokazivanja iz članka 213. Zakona o javnoj nabavi, dokazati da radovi, roba ili usluge koji odgovaraju normi udovoljavaju izvedbenim ili funkcionalnim zahtjevima javnog naručitelja.
Tehničke specifikacije ne smiju upućivati na određenu marku ili izvor, ili određeni proces s obilježjima proizvoda ili usluga koje pruža određeni gospodarski subjekt, ili na zaštitne znakove, patente, tipove ili određeno podrijetlo ili proizvodnju ako bi to imalo učinak pogodovanja ili isključenja određenih gospodarskih subjekata ili određenih proizvoda, osim ako je to opravdano predmetom nabave.
Upućivanje iz članka 210. stavka 1. Zakon o javnoj nabavi iznimno je dopušteno ako se predmet nabave ne može dovoljno precizno i razumljivo opisati sukladno članku 209. Zakona o javnoj nabavi, pri čemu takva uputa mora biti popraćena izrazom »ili jednakovrijedno«.
U slučaju upućivanja na određenu marku ili izvor, ili određeni proces s obilježjima proizvoda ili usluga koje pruža određeni gospodarski subjekt, ili na zaštitne znakove, patente, tipove ili određeno podrijetlo ili proizvodnju, smatra se da gospodarski subjekt može nuditi jednakovrijedno.
U slučaju iz članka 210. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi, javni naručitelj će u dokumentaciji o nabavi navesti kriterije mjerodavne za ocjenu jednakovrijednosti predmeta nabave.
Ponuditelj je dužan u ponudi na zadovoljavajući način naručitelju dokazati, bilo kojim prikladnim sredstvom, da rad, roba ili usluga koju nudi zadovoljavaju kriterije mjerodavne za ocjenu jednakovrijednosti predmeta nabave.

 

Troškovnik

 

Detaljan troškovnik se nalazi u zasebnom prilogu – Troškovnik.

 

Mjesto izvršenja

 

Glavno mjesto izvršenja: Labin, Urbana park šuma Pineta

 

Trajanje ugovora

 

Trajanje ugovora je 16 mjeseci.

 

Početak ugovora je od uvođenja u posao.

 

Ukupan rok trajanje ugovora iznosi 16 mjeseci i 15 dana od potpisa ugovora od čega se:
- 15 mjeseci odnosi na rok izvođenja radova
- 1 mjesec i 15 dana odnosi na uspješno izvršen pregled izvedenih radova, izvršenu primopredaju radova i okončani obračun.
Rok početka radova: od dana uvođenja u posao kada se otvara i građevinski dnevnik.
Naručitelj će u roku od 15 (petnaest) dana po potpisu ugovora pisanim putem pozvati ponuditelja na uvođenje u posao, o čemu će se izraditi i od strane Naručitelja i ponuditelja ovjeriti Zapisnik o uvođenju ponuditelja u posao. Odabrani ponuditelj je dužan predati Naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, što je preduvjet za uvođenje u posao.

Odabrani ponuditelj je dužan u roku od 15 dana od obostranog potpisa ugovora dostaviti naručitelju dinamički plan siječe i sadnje, a isti mora izrađen na način da se za sadnju predvidi svako nadolazeće vremensko razdoblje optimalno za sadnju, prema pravilima struke. Isti mora biti usklađen s naručiteljem i nadzornim inženjerom te mora biti odobren od strane naručitelja (ovlaštenog predstavnika naručitelja) i nadzornog inženjera.

U odnosu na prvotni plan, uz poštivanje pravila struke sadnje dozvoljeno je svako povećanje dinamike sadnje u smislu brže realizacije ugovora, a smanjenje dinamike sadnje moguće je samo zbog okolnosti za koje nije kriv odabrani ponuditelj. Isto, također, mora biti usklađeno s naručiteljem te mora biti odobreno od strane naručitelja (ovlaštenog predstavnika naručitelja) i nadzornim inženjerom.

Dinamički plan obvezno mora biti izrađen na način da gospodarski subjekt predvidi izvođenje predmeta nabave u rokovima određenim 2.8. Dokumentacije o nabavi.
U slučaju da kod izvedbe radova dođe do odstupanja od Dinamičkog plana, Izvođač je dužan bez odgode ažurirati Dinamički plan, a isti također mora biti odobren odnosno supotpisan od nadzornog inženjera i ovlaštene osobe Naručitelja.

U cilju praćenja realizacije ugovora Naručitelj, nadzorni inženjer i odabrani ponuditelj će održavati redovite koordinacijske sastanke i to u prosjeku jednom mjesečno, a po potrebi i češće, u vrijeme kako je dogovoreno na sastanku pred početak radova. Izvođač je dužan prisustvovati na koordinacijskim sastancima. Sastanci će biti planirani unaprijed.
Odabrani ponuditelj se obvezuje postupiti po svim opravdanim primjedbama Naručitelja iznesenim na koordinacijskim sastancima bez prava na dodatnu naknadu

Rok završetka ugovorenih radova: 15 mjeseci od uvođenja u posao.
Radovi se smatraju završenim kada su izvedene sve ugovornim troškovnikom propisane stavke, a što upisom u građevinski dnevnik potvrđuje nadzorni inženjer.
Obveze iz ugovora završavaju: potpisom Zapisnika o primopredaji i okončanog obračuna koji sastavljaju investitor, izvođač i nadzorni inženjer, osim onih koje ima s osnove jamstvenog roka, odnosno s osnove njege posađenih stabala.

 

Opcije i moguća obnavljanja

 

Opcije: Nije primjenjivo.

 

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: Nije primjenjivo.

 

Kontakti

Savjetnica za javnu nabavu

Dragana Jakovčić

+385 52 866853

dragana.jakovcic@labin.hr